KiB w sieci

niedziela, 17 grudnia 2023

Powroty zza grobu...?

(autor grafiki nieznany, źródło: Pinezka!) 


Aż chciałoby się rzec: BU! 


Powracam. Cała w kurzu, bo jednak trochę minęło, wypadłam z obiegu, ale wracam! Postanowiłam nieco odświeżyć całość, zmienić coś w moim życiu. Odświeżam avatara, pewnie sposób pisania moich recek. 

A może przelewać po prostu emocje znów na książki, znów wiedzieć, że robię coś, co kocham...? Zaczynam nieśmiało. 

A może śmiało, mocnym postanowieniem powrotu. I postanowieniem drugim: stosik wstydu na pierwszym miejscu! Tak, nazbierał się mi się stosik wstydu, że o panie, w zad kopnąć.Gdyby kogoś interesowało, co i jak i gdzie, to proszę uprzejmie, prezentuję swoją kupkę zaległości! ;)

Jak widać, lista jest spora, i mam niezły wybór. Nie liczę oczywiście tytułów, które dostaję w ramach prenumeraty "Kolekcji mistrzów fantastyki i horroru", których oczywiście tu nie mam... i moim głównym celem jest utrzymanie faktu, że to będą JEDYNE NOWE książki, jakie będe nabywać.

Wiem, okłamuję się ;)

Ale to jak z dietą co roku w styczniu - tradycji musi być zadość! 

Buziaki!
Kag

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz