KiB w sieci

środa, 4 stycznia 2017

Podsumowanie czytelnicze roku 2016

Witajcie! :)
Rok 2016 za nami - i liczę na to, że nowy, 2017 będzie o wiele lepszy, ciekawszy, pełniejszy i obfitujący w same przyjemności... oraz książki! :) Stary rok jest już tylko wspomnieniem, i niech tak zostanie. Sporo się w nim wydarzyło, i tego złego, i tego dobrego. Teraz mamy 365 nowych kart (no dobrze, troszkę mniej w dniu publikacji ;)) na zapisanie wydarzeń - im lepszych, tym będzie piękniej.

Dziś jednak przychodzę do Was z podsumowaniem zarówno całego, czytelniczego roku, jak i mojego prywatnego wyzwania "100 książek w 2016 roku". Jak mi to wyszło? Uważam, że całkiem nieźle, i zamierzam się trzymać podobnej statystyki w tym roku :) 
Poniżej - znajdziecie dokładnie całą listę pozycji, jakie przeczytałam. Wraz z odnośnikami, pierwotnie na LC, a później, gdy już założyłam pierwszego bloga - tam, a później już i tu. Nie zrażajcie się więc tym, co na samej górze! Dla ułatwienia - najlepsze pozycje z najwyższą ilością gwiazdek (9 i 10) oznaczyłam zielonym kolorem, zaś najgorsze (1 i 2) czerwonym.
Więc... zapraszam zarówno do czytania, jak i do komentowania, chwalenia się wynikami, jaki był Wasz czytelniczy rok! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz